Ooedo Onsen Monogatari d’Odaiba

Hola a tothom!

A la illa artificial d’Odaiba, situada l’est de Tokyo, és poden trobar coses ben diverses, des de un Gundam Gegant, passant per una rèplica de l’estàtua de la llibertat. És bàsicament una illa de negocis, però també és una illa on un pot anar a relaxar-se al popular Ooedo Onsen Monogatari. Per definir-lo d’alguna manera, és un parc temàtic dels Onsens! Essencial a qualsevol agenda dels viatgers més estressats… perquè com sabeu la vida del turista és molt dura!

De bon matí aquest passat dimarts 25 de setembre, juntament amb el meu amic Japonès en Shun, vam anar a Odaiba a gaudir d’un dia de relax total.
Per arribar vam passar amb el tren per el Rainbowbridge que connecta la illa d’Odaiba amb la central de Tokyo. Res a envejar a la RENFE…ejem…

Un cop vam arribar al nostre objectiu vam entrar, guardar les sabates, ens donen la informació, ens donen un Yukata ( Vestit tradicional ) i quan ja estàvem dins, em diu el meu amic: “Tinc un petit tatto aquí, espera un moment que vaig a preguntar si tenen algun stick per tapar-lo”. I bé aquí va començar tot… tindríeu que haver vist la cara de la dona.

Tatto? Dame Dame“, que es un “Ni de conya entraràs aquí amb tatto! Yakuza! xD” Totalment surrealista. Només cal veure la traducció agressiva al anglès del pòster de prohibit entrar amb tattos.

I bé ens vam quedar a les 14:00 que eren amb un pam de nas a la illa, per lo que vam decidir fer un pla B. Anar a visitar una mica la zona, deixant passar unes hores per torna-ho a intentar a la tarda.

Vam anar a dinar per un gran centre comercial que hi ha a Odaiba, vam pujar a la Nòria gegant que hi ha, gaudint d’unes increïbles vistes panoràmiques i vam fer el que per mi ha estat la iniciació a les màquines de fotografies!

Totalment al·lucinant. Em vaig sentir un model per uns instants jejeje. Pots fer realment de tot en aquestes màquines, canviar el fons, guixar, ficar pegatines amb adorns, però lo més sorprenent es el tema dels ulls… automàticament la màquina t’augmenta el tamany dels ulls! Aquests Japonesos…

I bé després de dinar, vam comprar unes ulleres de camuflatge i en Shun va cambiar el look ficant-se gomina i canviant-se de roba per tornar a intentar entrar al onsen. Aquí teniu la foto final del meu amic:

I com no. Va colar! Ni jo el reconeixia! Quina gràcia, de per si els Japonesos són vergonyosos i sempre intenten fer el correcte, sense saltar-se cap norma. Teníeu que haver vist lo nerviós que estava l’amic, com si anéssim a robar un banc!

L’Odeo Onsen és en si un parc temàtic. Un cop ens vam ficar el Yukata vam anar a donar un tomb, cerveseta de rigor i directes a relaxar-nos al banys.

Dintre dels banys, has d’entrar completament despullat, per lo que està separada la zona d’homes de la de les dones. Vaig poder gaudir de banys des de els 20ºC fins als 41ºC que estava el més calent. Banys amb cal, iode, sauna, banys exteriors e interiors. Tot un luxe.

El recinte del parc és molt gran, més del que em pensava, a fora hi ha uns banys exteriors mixtes, per remullar els turmells únicament, on vam fer un extra i ens vam fer un tractament amb els peixos que et mengen literalment la ronya dels peus.

Realment esgarrifós, no ho tornaré a fer mai més. És molt desagradable veure com els Japonesos ficaven els peus i tenien 4 o 5 peixets, però al ficar-los jo.. en tenia com a 1000! Quina sensació tant, tan, tan… !”·$%&/()”·$%&/()=

Dintre del parc hi ha sales de relaxació on vam gaudir d’uns sofàs de relaxació ( Relaxació/Tortura) que ens van deixar a punt de caramel per a marxar rodolant cap a casa. Quin dia tant estressant…i que bé vaig dormir aquella nit! Sense cap mena de dubte, és un lloc que s’ha d’anar!
Bé família, pròximament el Gran Gran buda de Ushiku!

Una abraçada!

You may also like...

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *